niedziela, 13 lutego 2011

koloście po elipsie, czyli z łańcuszkiem

    Pani życie zatoczyło eleganckie koło biegnąc po idealnej elipsie i niejako wróciło do początku. Zabawne, że kierunek studiów niejako wymuszony jako pierwszy stał się teraz punktem wyjścia do studiów podyplomowych i obecną moją pasją. Pasją, żeby nie powiedzieć: obsesją. Zamykam się na całe godziny w dźwiękach i obrazach. Szczelnie zamykam uszy na dźwięki zewnętrzne, aby skupić myśli w rytmie muzyki cerkiewnej i chorałów gregoriańskich. Długo podglądam obrazy. Mam już ulubione ikony. Przede mną ochrona zabytków i muzealnictwo. Politykę omijam szerokim łukiem, chociaż szanuję człowieka. A jednak bawię się jednym i drugim każdego dnia. Ślubny patrzy lekko uśmiechnięty i wcale niezadziwiony, ja świat stwarzam i nie mają znaczenia lata, które na wiele spraw muszę poświęcić, bo czym jest czas wobec przyjemności?

                                         *****
                                   ... łańcuszkowo:

   Dziękuję Genevieve za wyróżnienie i za to, że jest obok mnie w tym światku blogowym.

             dostaje ode mnie:

Aga za to, że jest pełna emocji i szczera, mogę jej powiedzieć wiele.
DoDa za asertywność, szczerość i spieranie się ze światem.
Fabien za jej delikatność, wrażliwość i Lilith.
Jutka za to, że jest Judką a nie Judytą, jeździ w góry i nie zważa na Czas.
Majeczka za to, że nie wstydzi się swoich myśli, jest naturalna i ceni życie.
Maczka za to, że stuka obcasami, ma swój świat i czasem się ukrywa.
Margarytka za to, że jest, jest pełna realizmu, ma cierpliwość do mnie, mogę do niej zadzwonić i mówić czasem bez ładu i składu, lubi wiele z tego, co ja.
Rosomaczka za jej potencjał i emocjonalność skrywane prawie idealnie.
Tanyuśka za jej ciepłolubność, umiłowanie lenistwa i kotów, asertywność i ogromne serducho.
Virginia za jej pasje, dobroć, wrażliwość i karuzelę z kobietami.
Zielona za to, że jest dziewczynką, znosi moje poczucie humoru i skrywa ogromną wrażliwość, dobroć i wiedzę.
Szczur za to, że znalazł sposób na pokręcony świat, nie przejmuje się głupotą wielu, ma dużą wiedzę i lubię opary absurdu, w których ją chowa.
Wachmistrz za język i za to, że muszę się wysilić, aby go przeczytać, za dobroć i punkt patrzenia.

* Miałam wyróżnić 10 osób, ale reguły są po to, aby je łamać. Wyróżnieni natomiast reguły mogą łamać dalej, lub zachować - zabawa to zabawa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz