niedziela, 21 października 2007

łańcuszki

łańcuszek nr 1


Imię: w adresie bloga
Nazwisko: j.w.
Wiek: piękny (30)
Kolor oczu: raz zielone, raz niebieskie, czasem prawie czarne - zależy od emocji
Rodzeństwo: brak
Miejsce zamieszkania: Polska
Piercing: nie mam
Tatuaż: nie mam
Ulubione perfumy:
Moments, Organza, Chanel nr 5, woda toaletowa Authentic Maroussia
Ulubiony film: "Trzy kolory" oraz "Podwójne życie Weroniki" Kieślowskiego
Ulubiony program TV: nie lubię tv
Ulubiony napój:  herbata biała i zielona, woda mineralna z niską zawartością sodu, Cabernet Sauvignon
Ulubiony lokal: jeszcze nie znalazłam w powiatowym
Ulubione święto: Boże Narodzenie
Nie lubię: niepunktualności, nieszczerości, niechlujstwa
Ulubiony kolor: zależy od nastroju, ale w ubiorze najczęściej jest to czerń i czerwień albo biel, w mieszkaniu tylko biel, seledyn i brudny róż
Szkoła podstawowa: zapomniana już
Szkoła średnia: również w archiwum
Ulubione zespoły: REM, The Rolling Stones, The Doors, Aerosmith, Velvet Goldmine, Tilt, Dżem, Perfect, Happysad
Rydzyk to: trudny temat
Dewiza życiowa: carpe diem
Moje pozytywne cechy: konsekwencja w dążeniu do celu
Moje „brzydkie” cechy: uzewnętrznianie wszystkich emocji
Cechy których szukam u mężczyzn: odpowiedzialność, lojalność, konsekwencja, delikatność, poczucie humoru, siła psychiczna i fizyczna
Cechy które cenię u moich przyjaciół: odpowiedzialność, lojalność, konsekwencja
Marzenie:
jest w poście pt "Duży biały domek mój"
Słowa, których nadużywam: cholera
Ponad wszystko nie toleruje: chamstwa, okrucieństwa, przemocy
Jesteś w centrum uwagi czy podpierasz ściany: jestem w centrum
Jesteś punktualna czy często się spóźniasz?: punktualna
Czy płakałaś kiedyś przez faceta?: nie
Chcesz wziąć ślub?: już wzięłam
Chcesz mieć dzieci?: mam jedno i chcę jeszcze
Jak dasz im na imię?: dziecko samo sobie imię wybiera, więc wybór hipotetyczny jest bezsensowny
Co zrobisz gdy dorośniesz?: już to się niestety stało
Czy wyznałaś miłość plakatowi?: nie
Gdzie lubisz spędzać wakacje?: nad morzem latem, jesienie są dla Bieszczad
Czy farbowałaś włosy?: tak
Czy wdałaś się kiedyś w bójkę?: nie
Co robisz w soboty?: odpoczywam
Co robisz w niedziele? odpoczywam
Miałaś problem z policją?: nie
Czy kiedykolwiek zasnąłeś na lekcji?: nie
Czy złapały Cię kiedyś kanary bez biletu?: nie
Zawartość Twojej torebki: jest opisana w poście pt "tajemnice damskiej torebki"



łańcuszek nr 2


Gdy nie mam ochoty się z kimś spotkać, a ta osoba nalega...
nie umawiam się, chyba że ta osoba potrzebuje pomocy
Gdy nie mam ochoty na seks...
mówię to wprost
Gdy wracam z zakupów z nową niezaplanowaną bluzką, a mąż zapuszcza żurawia do siatki...
przymierzam ją
Gdyby policjant spytał czy byłam świadkiem przestępstwa...
powiedziałabym prawdę
Gdy ktoś chce pożyczyć ode mnie pieniądze...
zależy komu i jaką kwotę
Gdy mąż usiłuje się "wepchnąć"  na pracowniczą imprezę...
zależy od polityki firmy
Gdy zapomnę kupić coś, o co mnie poproszono...
wracam się i kupuję
Gdy spóźniam się do pracy...
staram nie spóźniać
Gdy jestem zaproszona do cioci na Imieniny...
kupujemy prezent i idziemy
Gdy koleżanka pyta mnie, gdzie kupiłam te super buty, bluzkę, spodnie...
mówię - i tak wszystkie mamy inny styl
Gdy w rozmowie z koleżankami wychodzi temat  intymnych relacji z naszymi partnerami...
nie jestem skrępowana


Uff... dałyście mi popalić... Nie wyznaczam nikogo i każdą jednocześnie - kto ma ochotę na zwierzenia, proszę :) Napomknę jedynie, że chętnie bym przeczytała zwierzenia Fabiany, Idkoci,  Margarytki i Mii...
Upiekło Ci się Kamuś!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz