wtorek, 1 stycznia 2013

Everything at once

    W pracy zrobiłam porządki wczoraj. Sterty papierzysk uporządkowałam wkładając do odpowiednich segregatorów, którym nadałam nazwy na nowych karteczkach. Dwa ogromne kwiatki zostały wyrzucone. Kojarzyły się. Przytłaczały. Stolik dla tych, którzy mogli przysiąść przy kawie/herbacie/wybieraj wylądował u chłopaków, biurko złączyłam tyłem z biurkiem stażystki - mam ją na wprost i na oku, a dzięki temu do pomocy bezpośrednio. Stare kalendarze bez skrupułów trafiły do niszczarki. Przewiesiłam obraz z pegazem. A potem siadłam do sprawdzenia zaiksu. Był zrobiony dobrze. Wróciłam dwa tygodnie przed świętami do pracy, bo nie ogarnęłabym wielu spraw wraz z nowym rokiem. Bo tak... wróciłam. Tak... wyników nadal nie ma. Tak... nawet się już nie denerwuję, bo co ma być, będzie. Życzeń w tym roku nie składałam zbyt wiele, a telefon leżał nieużywany prze okres świąt. Od wczoraj wokół mam nowy rok. Stary wymiotłam skrupulatnie. Od dzisiaj zwykły dzień. Po prostu. Z nowymi emocjami i postanowieniami. Chociaż te ostatnie zrobiłam bez wypowiadania na głos. Wiem, czego chcę. Szczęścia życzę i Wam. klik

15 komentarzy:

  1. I Tobie raz jeszcze, Agnieszko :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko Droga, cieszę się ogromnie, że wróciłaś i znów tu jesteś:-)I cieszę się również z Twego powrotu do pracy, gdyż ona na pewno pomoże Ci wrócić do takiego życia, jakie zawsze lubiłaś....aktywnego, pełnego wyzwań i nowych doświadczeń. Trzymam bardzo mocno kciuki za dobre wyniki, na pewno wszystko będzie ok. Ściskam Cię kochana Agnieszko najmocniej, jak umiem, pozdrawiam Twych Chłopaków i życzę Wam dużo szczęścia i radości w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie szczęśliwego i po prostu dobrego roku :)Trzymam kciuki za wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana trzymam kciuki... za Dobre WyNikI :) bo będą dobre i innej opcji nie przewidują !!!!! Nowy Rok będzie taki jaki będzie :) najważniejsze, że jesteśmy :))) Ściskam Mocno !!!!!! :****************************************

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak trzymaj. Dobrze,że stary rok wymiotłaś. Ten będzie dla Ciebie szczęśliwszy. Ja Ci to mówię. Będzie dobrze. Całuski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Agnieszko, zazdroszczę tej niszczarki, która pochłania to co złe i tryska jasnością ;) Pięknego roku, pełnego nowych planów i ich spełnienia. Czasu na odpoczynek i "ulubione" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. DOBREGO roku, Agnieszko!
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też sobie mówię, że się nie będę denerwowała, a potem znów coś i coś, i jeszcze coś. Chyba w jakiś szczególnie nerwowy wiek weszłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po odbiór nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there Dear, are you actually visiting this web site on
    a regular basis, if so afterward you will absolutely
    obtain pleasant know-how.
    Also see my webpage :: I can't believe this

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, pozdrawiam Cię bardzo gorąco, dziękuję za pamięć i sympatyczną przesyłkę. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok. Ściskam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, przychodzę z życzeniami wielkanocnymi:
    Niech zmartwychwstały Pan
    obdarzy Cię MOCNYM błogosławieństwem.
    I Twoich Bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, brakuje mi Ciebie! Mam nadzieję, że wszystko toczy się w Twoim życiu zgodnie z planem na Twoje wymarzone szczęście! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń