czwartek, 7 czerwca 2007

tajemnice damskiej torebki

Kama kochana ćwieka mi zadała i do zwierzeń wyznaczyła.

    Co się kryje w damskiej torebce?
Sama istota tejże jest wielce mnie interesująca. Wszystkie skarby kobieta tam gromadzi i tajemnice chowa i jakoś nikt nie odważy się tej sfery naruszyć. Jedne panie preferują duże, przepadziste torbiszcza, które gromadzą w sobie sekrety kilkuletnie, inne takie małe, maleńkie, co by nikt nawet nie próbował pomyśleć, że coś w nie upchnąć można. A można... Wiele w każdą... Zabawne, ile czasem tego się w nich mieści.
Ja osobiście torebki uwielbiam. Ale nie takie zwykłe. O nie! Takie są dla mnie nie przystające. Ja lubię takie z duszą i charakterem. Swoim kształtem muszą krzyczeć - inna jestem, cudowna i specyficzna. Najszczęśliwa mówi, że noszę antykwaryczne zabytki z prabacinych strychów. Czasem nawet tak i jest ;) No i koniecznie muszą być ze skóry. Najlepiej takiej niewyprawionej. Och... jak one pachną. Hm... ja chyba kocham swoje torebki... Trzymam je latami, nawet jak się popsują i naprawić nie dają. Nigdy ich nie wyrzucam. Upycham starannie w pawlaczu rodziców i czasem wyciągam, żeby powspominać. Każda ma swój zapach i historię. Każda towarzyszyła mi w innych miejscach i okolicznościach. Każda gromadzi w sobie jakieś resztki dni minionych.

A co ja w nich mam? Balagan. Poza bałaganem niewiele... Na to niewiele składa się natomiast:
- planer i pióro (w planerze mam upchnięte wszystkie dokumenty i całe mnóstwo kwitów, wydruków, rachunków; obecnie do planera przełożyłam również kasiorę, bo mi się portfel mój znudził)
- paczkę chusteczek higienicznych
- pilniczek
- szminkę
- klucze (uff... siedem sztuk!!!! już wiem, czemu torba taka ciężka)
- telefon komórkowy
Czasem dokładam stertę malowideł i flakonik perfum. Ale tylko w razie wielkiej imprezy ;) a i tak ich nigdy wtedy nie używam. Czyli można powiedzieć, że wyprowadzam kosmetyki na spacer...

No i teraz babeczki kochane... Jako zołza, w sposób oczywisty, do zabawy wyznaczam Panie, z takiej oto listy:
Basia
Bezimienna
Carrie
Fabiana
Gosia
Idkocia
Kobieteria
Koliberka
Melibea
Ola
Zasłuchana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz